Voor 23:30 besteld, morgen gratis bezorgd

Gratis retourneren

Betaal ook achteraf of maandelijks

 ⠀ Sinds 2018 #1 verkozen

 ⠀ 100% laagste prijsgarantie ⠀

Voor 23:30 besteld, morgen gratis bezorgd⠀ Gratis retourneren⠀ Betaal ook achteraf of maandelijks Sinds 2018 #1 verkozen 100% laagste prijsgarantie

Service & Contact.

Klantenservice

Wat is jullie levertijd?

Bestellingen die op werkdagen voor 23:30 zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. De levertijd bedraagt 1 werkdag. De levertijd kan variëren afhankelijk van andere factoren.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending is bij EV ME geheel gratis voor alle producten.

Wat is het retour- en terugbetalingsbeleid?

Bij EV ME heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze tijd kun je jouw bestelling geheel gratis en probleemloos retourneren.

Hoe plaats ik een bestelling?
 Voor het bestellen van een artikel volg je de volgende stappen:
  1. Surf door de verschillende categorieën en maak je keuze. Je kunt producten toevoegen aan jouw winkelwagen, door op het product van jouw keuze te klikken.
  2.  Wanneer je meerdere artikelen wilt bestellen klik je op terug en herhaal je stap 1, totdat je alle artikelen heeft die je wenst. 
  3. Rechtsboven van jouw scherm zie je een icoon van een winkelwagen, als je hier op klikt zie je welke artikelen hieraan zijn toegevoegd. Heb je alle artikelen gevonden die u zocht? Klik dan rechtsboven in het scherm op het icoon van de winkelwagen. Hier vind je een overzicht van jouw bestelling. Wil je artikelen verwijderen? Klik dan op het kruisje achter het desbetreffende artikel.
  4.  Wanneer jouw bestelling klopt, klik je op doorgaan met bestellen.  
Welke betaalmethode kan ik toepassen?

Je kunt bij het afrekenen jouw gewenste betaalmethode selecteren.

We accepteren veilige betalingen via iDeal, Paypal, Creditcard, Klarna, Bancontant en meer. 

Achteraf betalen via Klarna en gespreid betalen met Spraypay is ook mogelijk.

Hoe kan ik mijn order annuleren?
Orders worden in de meeste gevallen direct doorgezet naar het magazijn. Ben je van gedachten veranderd? Bel dan zo spoedig mogelijk met onze klantenservice.
Probleem of klacht?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: klantenservice@evme.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Kan ik als Belgische ondernemer BTW-vrije inkopen doen?
Belgische ondernemers kunnen gebruik maken van een BTW-vrije aankoop voor een intracommunautaire levering.
1) Voeg een product toe aan je winkelmandje
2) Ga naar de pagina van je winkelmandje (evme.nl/cart)
3) Scroll naar de onderste regel waar staat Belgische ondernemer
4) Voer een geldig BE nummer in zonder puntjes of spaties. Voorbeeld: BE00123456789000
5) Druk op 'ik ga bestellen' en de BTW wordt automatisch verlegd.  
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Na het bestellen ontvang je een e-mail met daarin een knop om de bestelling te volgen. Je wordt dan doorverwezen naar de site van de vervoerder met de actuele bezorgdtijd.

Producten

Wat is het garantietermijn?
Producten in onze webshop hebben een garantietermijn van 3 of 2 jaar. Ook na de garantie kun je altijd bij ons terecht.
Welk product is geschikt voor mijn auto?

Ga in de menubalk naar het kopje KEUZEHULP en selecteer jouw auto.

Je krijgt dan direct het product te zien dat geschikt is voor jouw auto. Je kunt altijd laden met een zwaardere kabel dan je auto maximaal aan kan, echter zal de auto maximaal laden met het vermogen dat de auto oorspronkelijk aan kan. 

Voorbeeld: Jouw auto is voorzien van een maximaal laadvermogen van 16 Ampere en 1 Fase en je laadt het voertuig op met een 32A 3 Fase kabel, het maximale vermogen dat de kabel zal leveren blijft 16 Ampere op 1 Fase.  

Wat gebeurt er als ik een zwaardere lader gebruik dan mijn auto aan kan?

Je kunt altijd laden met een lader van een zwaarder vermogen dan jouw auto maximaal aan kan, echter zal de auto maximaal laden met het vermogen dat de auto oorspronkelijk aan kan.

Voorbeeld: Jouw auto is voorzien van een maximaal laadvermogen van 16 Ampere en 1 Fase en je laadt het voertuig op met een 32A 3 Fase kabel, het maximale vermogen dat de kabel zal leveren blijft 16 Ampere op 1 Fase.  

Kan ik mijn laadpaal laten werken op zonnestroom?
Ja! We hebben speciale zonnestroom laadpalen die gekoppeld kunnen worden aan de zonnepanelen. Deze zijn hier te vinden: https://evme.nl/collections/zonnestroom-laadpalen

Meer informatie over laden over onze zonnepaneel diensten vind je hier: https://evme.nl/pages/zonnepanelen
Kan ik de producten buiten plaatsen?
Ja, de producten zijn IP en IK gecertificeerd zodat ze weersbestendig zijn.
Wat is Load Balancing?
Load Balancing is een methode waarbij het vermogen van de laadpaal wordt afgestemd op de beschikbare capaciteit van de woning of het gebouw. Dit gebeurt via een externe module die geplaatst wordt in de meterkast. Iedere leverancier gebruikt hiervoor zijn eigen methode.

Neem contact op.

Niet gevonden waar je naar zocht? We staan graag voor je klaar om je vraag te beantwoorden!

klantenservice@evme.nl

Rondweg 9 Uden

Email

Vestigingsadres

Rondweg 9 Uden

Bellen

EV ME - Aggregation Reviews with ekomi.nl
bezoekers actief op de site
aanvragen in de afgelopen 24 uur